Home Login Register
MurraysWorld  >  Andy Talk  >  Andy at the World Tour Finals in London
Pages: 1 [2] 3 4 5 ... 16 Reply

Andy at the World Tour Finals in London

Reply

No  what makes you think that  Whistle
IP Logged
Reply

the point I made in my own post jk.  Sometimes we have to make big sacrifices to the greater good of Andy's chances of winning the whole thing   w00t
IP Logged
Reply

aha  right   lol.  oh well.     Win this thing Andy  without my help  lol
IP Logged
Reply

omg i can't wait for it, love the WTF - only thing other than a slam that properly means something to me
IP Logged
Reply

According to the video to go with this news article, Andy is hitting with Nole tonight on the practice court at the O2.

http://www.bbc.co.uk/sport/0/tennis/20185541
IP Logged
Reply

Did anyone from MW get to see them practise I wonder?  I guess it might be worth it if you're near the 02 popping in over the w/e as no doubt they'll be practising then too.  And good news that they're optimistic about extending the London run of WTF.
IP Logged
Reply

omg i can't wait for it, love the WTF - only thing other than a slam that properly means something to me

It's November's only redeeming feature.
IP Logged
Reply

The other question is when we'd prefer Andy to play.  I guess from his point of view it would be best to start Monday so that, assuming he makes the SF, he has a day's rest on Saturday.  But from a selfish point of view I'd like him to play thurs and sat as I'll be there.  Happy to put Andy's needs above mine though  Whistle

Going thurs too so would love him to be playing then.
IP Logged
Reply

It's November's only redeeming feature.
Nah thats not true you forgot bonfire night.
IP Logged
Reply

It's November's only redeeming feature.
What about the fireworks on Nov 5th? Used to love those freezing, foggy nights, with the mud squelching over the rim of my wellies, carving my name in the dark with my sparkler. Often the only quib that would alight. Very Happy
IP Logged
Reply

Wish I lived in London now!
IP Logged
Reply

Thought I'd put together a little montage of the qualifiers for this year's event Whistle

Hardest one to find was JW.  Easiest one to find was Nole.


* World Tennis Finals 2012.JPG (93.88 KB, 880x594 - viewed 215 times.)
IP Logged
Reply

That was 'smashing' Bev. Very Happy
IP Logged
Reply

Lol scot.
Bevc that's brilliant yay
IP Logged
Reply

Brilliant.  Shows Andy is not the only one to smash rackets.
IP Logged
Pages: 1 [2] 3 4 5 ... 16 Reply