MurraysWorld  >  Andy Talk  >  Australian Open 2014 QF: Andy Murray vs Roger Federer
Poll
WWW?
Murray in 3 - 6 (12%)
Murray in 4 - 25 (50%)
Murray in 5 - 9 (18%)
Federer in 3 - 1 (2%)
Federer in 4 - 6 (12%)
Federer in 5 - 0 (0%)
Comedy 7th option. - 3 (6%)
Total Voters: 50

Pages: 1 ... 54 55 56 [57] 58 Reply

Australian Open 2014 QF: Andy Murray vs Roger Federer

Quote

Just as I thought.....  Fed absolutely creamed by someone who can hit a forehand pass. He's right he is back...lol

Enjoy you're wee win v Andy ..Feddy boy...when he is fit you won't have another one.
Haha well Fed has to believe in himself. Even if nobody else does. Once he admits that he can't beat Rafa ever then he has to think about stopping playing. His egos still to big to do that.
IP Logged
Quote

Lol, have just read they've used a new "wonder" treatment and it's healed. Rolling Eyes
I kid u not!

It would be nice if the 'ordinary' people with knee problems could be party to this treatment so they could also get on with their lives!!!

I am glad that Fed was beaten  as neither myself nor my OH can stand his arrogance.  I am also glad that Andy did not meet Nadal as he is not ready.
IP Logged
Quote

@tamila
Funny, I thought exactly the same. Oh for Rafa's knee treatment on the NHS pray
IP Logged
Quote

Yes I'd like some of that too BBH my poor husband's mobility is terrible takes him all his time to get out of the chair.
IP Logged
Quote

I expect it costs a fortune and is only available to those who earn a fortune.
IP Logged
Quote

anyone else ' enjoy' Fed's post match comments that he knows exactly what Andy is going through with his back probs? Funny Feddy....I did'nt know you had surgery to correct your injury?... uhm thats right....you didnt!  Fluck off Feddy .. fortunate win .. just enjoy it with dignity if possible.

He's been doing that for a while.  I know some people think he's trying to mess with Andy's head by pretending he knows how he feels, but IMO, he's just making excuses for himself.  His usual, not so subtle, comments about how he bravely played through the pain look a bit silly when Andy actually took time off the tour to miss the French, then for surgery.   He  knows the best he can do is try to align himself with Andy, and hope to get people thinking that they are in a similar situation.
IP Logged
Quote


And, Roger Federer ranks 6th.

But any problem cannot be found?


is there nothing?  Because, Djokovic, Murray, and Nadal certainly win Roger? Even David Ferrer? (Roger 14 - 0 David)



Or, Roger loses even before QF? lol







argument.
IP Logged
Quote

^Dunno what your on about Joe...chill.
IP Logged
Quote

WTF is that all about ?
IP Logged
Quote

http://www.menstennisforums.com/showthread.php?t=297169
IP Logged
Quote

Yeah, but what's it all about?
IP Logged
Quote

Or what I should say is whats that got to do with mw?
IP Logged
Quote

This topic is about Murray vs Federer if I remember correctly.

I can post what I like on the site, thanks.
IP Logged
Quote

This topic is about Murray vs Federer if I remember correctly.

I can post what I like on the site, thanks.
   Fair enough, but I think we'd all appreciate a bit of commentary!
IP Logged
Quote

This topic is about Murray vs Federer if I remember correctly.

I can post what I like on the site, thanks.

Ooh touchy. Knock yerself out no one understands it. Whats the point
IP Logged
Pages: 1 ... 54 55 56 [57] 58 Reply