Andy Murray vs Joao Sousa, Thursday, Estimated time - 3:30pm BST - Discuss the match
MurraysWorld  >  Andy Talk  >  Murray vs Henman ** [Official Topic] **
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 Reply

Murray vs Henman ** [Official Topic] **

Quote

Quote from: "Mark"
Yup but people like you and me will always scream at ignorant people who say "oh tim sucks though" and next Wimbledon I think Henman could potentially have one of his best chances because there won't be much pressure and if he gets that back working and plays like he did when he got the 6-1 set against Stephenek, he COULD get far.


I find myself defending Tim all the time!  He's been great for British tennis, as Andy will be!  You don't get rich by being cr*p at tennis, and Tim's not short of a bob or two (sorry, bit of yorkshire slang crept in there!). =D>

What a pity they were drawn to play one another so early in the tournament.  Rolling Eyes

I'm sure at the end of it, they'll both have good things to say about one another, whoever wins!  partyman
IP Logged
Quote

Quote from: "top_spin"
Quote from: "Josh"
I think Andy will win because Tim doesn't have the best of serves and Andy will punish him with his returns.


 mexicanwave
hehe...is it me or does everyone think that Tiger's going down.. BIG time!! :twisted:
been supporting Tim for ages now, but i think it's time.. to slow down, i don't think he has much hope against Andy, possible a straight set match, maybe something like 6 - 3, 6 - 4 for Murray!  Rolling Eyes

 w00t Thanks for the TV listings Bevc...finally they are showing some ATP tennis!  Very Happy


No problem! :yawinkle:
IP Logged
Quote

Here is the Order of Play for tomorrow

http://www.atptennis.com/en/common/TrackIt.asp?file=/en/common/TrackIt.asp?file=/posting/2005/328/OP.pdf

Does that mean half 2 Uk time then Question
IP Logged
Quote

Yeah, they are an hour ahead.
IP Logged
Quote

Just saw on News 24, Murray v Henman will be live on BBC2 from 2.45

This deserves...

 jumping-w00t  mexicanwave  woohoo  =D>  :supz:

Best decision the beeb ever made. wink
IP Logged
Quote

That is AWESOME
IP Logged
Quote

Although it says 2:45 does that mean they will miss the first quarter of an hour.  That wil probably just be the warm up though. trophy  smooch  :magic:
IP Logged
Quote

We'll probably not miss anything... the matches before usually overrun a bit. Smile
IP Logged
Quote

Good use of emoticons there Josh, just added earlier today! Smile


I can't wait for tomorrow, depending on the number of viewers tomorrow, BBC could decide to do this more often and how brillaint would that be!
IP Logged
Quote

Hmm... wonder what the number of people "off sick" tomorrow will be like? lol
IP Logged
Quote

Quote from: "JohnW"
Hmm... wonder what the number of people "off sick" tomorrow will be like? lol


lol i will be sat in the jcr 'multitasking' aka having a book beside me and pretending to read it Wink

ooooo excitement

bbc are legends - i cant believe theyve actually done that!! HOORAH!  bigbounce
IP Logged
Quote

I think there is a bug going round guys, I'm feeling a tad ill, gunna have to take some time off, damn it!!!
IP Logged
Quote

Hehehe... I will be at home anyway so I don't have to take any time off anything. Smile
IP Logged
Quote

Am flying to Cyprus tomorrow so they better have BBC in th airport grr
IP Logged
Quote

Quote from: "JohnW"
Hehehe... I will be at home anyway so I don't have to take any time off anything. Smile


:P some people have all the luck  lol
IP Logged
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 Reply