Home Search Calendar Help Login Register
Did you miss your activation email?
Andy Murray vs Jurgen Melzer, Wednesday, Estimated time - 12:45pm BST - Discuss the match
MurraysWorld Discussions  >  Murray Community  >  Andy Talk  >  The Murray-O-Meter 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 16 Go Down Reply
Author

The Murray-O-Meter

 (Read 17944 times)
Scottie
World No 1
*******
Posts: 10,093

Gender: Male


Re: The Murray-O-Meter « Reply #75 on: January 11, 2007, 11:49 PM »
Reply

Sorry, I meant final! So Mark and John have backed our boy to reach a Final?
IP Logged
Mark
Murraymaniac
*
Posts: 53,066

Gender: Male
Location: London


Re: The Murray-O-Meter « Reply #76 on: January 11, 2007, 11:50 PM »
Reply

Sorry, I meant final! So Mark and John have backed our boy to reach a Final?
Yeah, I took the bet on AGES ago Very Happy
IP Logged
Neil
John McEnroe
*********
Posts: 16,735

Gender: Male


Re: The Murray-O-Meter « Reply #77 on: January 11, 2007, 11:51 PM »
Reply

Woah! Thanks for reminding me... I thought it was for Murray winning a grand slam but now I see my bet was the finals... I have glowing with confidence!!! yay

Lucky I'm here as the independant adjudicator. Otherwise you'd lose. He ain;t gonna win one. Federer will be too good.
IP Logged
Mark
Murraymaniac
*
Posts: 53,066

Gender: Male
Location: London


Re: The Murray-O-Meter « Reply #78 on: January 11, 2007, 11:56 PM »
Reply

Lucky I'm here as the independant adjudicator.
roflmao Very Happy
[ Last edit by Mark January 11, 2007, 11:56 PM ] IP Logged
TCK
Challenger Level
**
Posts: 1,407

Gender: Male
Location: London, UK


A Miserable Little Pile Of BULL ****!

Re: The Murray-O-Meter « Reply #79 on: January 12, 2007, 01:16 AM »
Reply

[ Last edit by TCK September 02, 2007, 03:26 PM ] IP Logged
Mark
Murraymaniac
*
Posts: 53,066

Gender: Male
Location: London


Re: The Murray-O-Meter « Reply #80 on: January 12, 2007, 01:18 AM »
Reply

roflmao

Great work TCK!!
IP Logged
Scottie
World No 1
*******
Posts: 10,093

Gender: Male


Re: The Murray-O-Meter « Reply #81 on: January 12, 2007, 01:32 AM »
Reply

Thats brilliant!
IP Logged
Neil
John McEnroe
*********
Posts: 16,735

Gender: Male


Re: The Murray-O-Meter « Reply #82 on: January 12, 2007, 01:32 AM »
Reply

I love it! Nice one!
IP Logged
Riverman
Veteran
******
Posts: 8,992

Gender: Male


Hello

Re: The Murray-O-Meter « Reply #83 on: January 12, 2007, 12:05 PM »
Reply

No one, the bet is for a final only.

Could have sworn it was for a semi... Think Doesn't matter though, he will reach a final anyway... lol
IP Logged
rafa
Grand Slam Champion
********
Posts: 14,208

Gender: Female


We have unlimited juice?This party is off the hook

Re: The Murray-O-Meter « Reply #84 on: January 12, 2007, 02:57 PM »
Reply

Get me in on that bet Chris, I have faith in the boy!!  cmon yeah
IP Logged
Speedy Hawk
ATP Level
***
Posts: 1,940

Gender: Female
Location: UK


Never give up, Never say die

Re: The Murray-O-Meter « Reply #85 on: January 12, 2007, 03:49 PM »
Reply

Nice! I like the look of it, good design. Smile
IP Logged
TCK
Challenger Level
**
Posts: 1,407

Gender: Male
Location: London, UK


A Miserable Little Pile Of BULL ****!

Re: The Murray-O-Meter « Reply #86 on: January 13, 2007, 12:16 AM »
Reply

Get me in on that bet Chris, I have faith in the boy!!  cmon yeah
Confirm with another post and I'll add you to the list.  Just wanna check you weren't doing any of that drunk posting you're known for :P
IP Logged
rafa
Grand Slam Champion
********
Posts: 14,208

Gender: Female


We have unlimited juice?This party is off the hook

Re: The Murray-O-Meter « Reply #87 on: January 13, 2007, 12:49 AM »
Reply

No drunken posting Chris, I bet you a tenner!!  cmon yeah
IP Logged
Neil
John McEnroe
*********
Posts: 16,735

Gender: Male


Re: The Murray-O-Meter « Reply #88 on: January 13, 2007, 12:51 AM »
Reply

Incidentaly, u still got that cheque cate? lol
IP Logged
Mark
Murraymaniac
*
Posts: 53,066

Gender: Male
Location: London


Re: The Murray-O-Meter « Reply #89 on: January 13, 2007, 12:53 AM »
Reply

Incidentaly, u still got that cheque cate? lol
Oh I remember Cate showed me that when she got it ages ago goodjob lol
[ Last edit by Mark January 13, 2007, 12:56 AM ] IP Logged
Pages: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 16 Go Up Reply 
« previous next »