MurraysWorld  >  British Tennis  >  British men's rankings
Pages: 1 ... 10 11 12 [13] 14 15 16 ... 18 Reply

British men's rankings

Quote

Ah well, he's still on the list... lol He'll drop off in a few weeks.
IP Logged
Quote

Have this died?
IP Logged
Quote

Have this died?
Good posting!

I even forgot about this thread.  shocking
[ Last edit by Allan September 25, 2007, 08:00 PM ] IP Logged
Quote

Well, there;s not been much tennis lately.... lol  I'll do it next Monday. Smile
IP Logged
Quote

Good thx
IP Logged
Quote

Well, there;s not been much tennis lately.... lol  I'll do it next Monday. Smile
Just remining you Neil. Wink lol
IP Logged
Quote

well right you have not so much time to left
IP Logged
Quote

Can't be bothered tbh.

Singles

Doubles


There lmao
[ Last edit by nkp2 October 01, 2007, 09:59 PM ] IP Logged
Quote

Incidentaly, Boggo will become British No.2 next week.
IP Logged
Quote

Ken Skupski jumps 172 places to 1078.  Ya wee beauty hehe. cmon yeah
IP Logged
Quote

He'll be beating Federer in no time...  Rolling Eyes
IP Logged
Quote

Erm no ... Richard will do that first wub
IP Logged
Quote

Erm no ... Richard will do that first wub

roflmao  Funny quote of the year! That's hilarious Amy. Didn't expect you to do the jokes!
IP Logged
Quote

With his newfound Samprass like talent of course!
IP Logged
Quote

Exactly!!  I'm telling ya Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
IP Logged
Pages: 1 ... 10 11 12 [13] 14 15 16 ... 18 Reply