Home Search Calendar Help Login Register
Did you miss your activation email?
Andy Murray vs Jurgen Melzer, Wednesday, Estimated time - 12:45pm BST - Discuss the match
MurraysWorld Discussions  >  General Community  >  Chit Chat  >  TV Shows 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 230 Go Down Reply
Author

TV Shows

 (Read 85884 times)
Ganou
Veteran
******
Posts: 7,362

Gender: Female
Location: France

Re: TV Shows « Reply #60 on: March 04, 2007, 03:28 PM »
Reply

Just watched two episodes of Third Watch  yay

Aaaaah, Bosco  wub Little tongue man drool drool
IP Logged
Scottie
World No 1
*******
Posts: 10,093

Gender: Male


Re: TV Shows « Reply #61 on: March 05, 2007, 01:48 PM »
Reply

Nick Cannon's Wild and Out!

Katt Williams is really funny!
IP Logged
invisibleman18
World No 1
*******
Posts: 10,372

Gender: Male
Location: New Zealand


MW 2006 Fantasy WC & Prediction League Champion

Re: TV Shows « Reply #62 on: March 06, 2007, 06:09 AM »
Reply

Brittas Empire lol
IP Logged
ljsmall
Veteran
******
Posts: 9,721

Gender: Female
Location: Peterhead (near Aberdeen)


It's a Murray Duck!

Re: TV Shows « Reply #63 on: March 06, 2007, 09:50 AM »
Reply

I LOVED that show when I was little then I watched it on UK Gold last year and realised just how crap it actually was.

ER.
IP Logged
Ganou
Veteran
******
Posts: 7,362

Gender: Female
Location: France

Re: TV Shows « Reply #64 on: March 06, 2007, 10:12 AM »
Reply

Heroes. Twas a bit odd but great  cmon yeah
IP Logged
invisibleman18
World No 1
*******
Posts: 10,372

Gender: Male
Location: New Zealand


MW 2006 Fantasy WC & Prediction League Champion

Re: TV Shows « Reply #65 on: March 06, 2007, 10:12 AM »
Reply

Brittas is crap?
Impossible! Anything with Chris Barrie in is bloody brilliant.
Red Dwarf owns all cmon yeah
IP Logged
Bevc
Murraymaniac
**********
Posts: 35,589

Gender: Female
Location: Cambridge - New Zealand


I'd give up chocolate but I'm no quitter!

Re: TV Shows « Reply #66 on: March 08, 2007, 07:28 PM »
Reply

Brittas is crap?
Impossible! Anything with Chris Barrie in is bloody brilliant.
Red Dwarf owns all cmon yeah

Red Dwarf was smegging brilliant!

Brittas got a bit rubbish towards the end but it was one of the best comedy's around at the time.

Without a trace
IP Logged
Ganou
Veteran
******
Posts: 7,362

Gender: Female
Location: France

Re: TV Shows « Reply #67 on: March 08, 2007, 08:13 PM »
Reply

Heroes again, with my brother! Anyone else watches that?
IP Logged
Riverman
Veteran
******
Posts: 8,992

Gender: Male


Hello

Re: TV Shows « Reply #68 on: March 08, 2007, 08:16 PM »
Reply

Most of the guys at work keep talking about Heroes... I've never watched it, but it sounds kind of interesting... lol I might check it out...
IP Logged
Ganou
Veteran
******
Posts: 7,362

Gender: Female
Location: France

Re: TV Shows « Reply #69 on: March 08, 2007, 08:17 PM »
Reply

Really, John, you have to highfive It's pretty good yes
IP Logged
Scottie
World No 1
*******
Posts: 10,093

Gender: Male


Re: TV Shows « Reply #70 on: March 08, 2007, 10:26 PM »
Reply

South Park season 11 episode 1
IP Logged
Banannie
Veteran
******
Posts: 7,362

Gender: Female
Location: UK


Re: TV Shows « Reply #71 on: March 08, 2007, 10:29 PM »
Reply

Skins.  yay
IP Logged
davidB
John McEnroe
*********
Posts: 17,541

Gender: Male
Location: Mentalville


If at first you don't succeed, you fail.

Re: TV Shows « Reply #72 on: March 08, 2007, 11:29 PM »
Reply

Red Dwarf was smegging brilliant!

Odd... I just heard about that show the other day... I'm gonna have to watch it...
IP Logged
Quackers
Murraymaniac
**********
Posts: 22,035

Gender: Female


Re: TV Shows « Reply #73 on: March 09, 2007, 12:06 AM »
Reply

Skins on E4.  Really getting into this now, weren't too keen after the first episode.
IP Logged
invisibleman18
World No 1
*******
Posts: 10,372

Gender: Male
Location: New Zealand


MW 2006 Fantasy WC & Prediction League Champion

Re: TV Shows « Reply #74 on: March 09, 2007, 05:57 AM »
Reply

Odd... I just heard about that show the other day... I'm gonna have to watch it...

Best show ever. You MUST watch.
Got every series on DVD, so good Very Happy
[ Last edit by invisibleman18 March 09, 2007, 05:58 AM ] IP Logged
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 230 Go Up Reply 
« previous next »