Andy Murray vs Facundo Arguello, Monday, Time TBA - Discuss the match
MurraysWorld  >  Underground  >  Feedback/Support  >  YouTube Support
Pages: [1] 2 Reply

YouTube Support

Quote

- Added support to embed YouTube videos. Find button in the post form and enter the video ID which is the bit at the end of the URL.

(URL: http://youtube.com/watch?v=WFV8Hfwh2Uw | VideoID: WFV8Hfwh2Uw)

I'm considering having a Video sub-forum in Chit Chat to discuss videos but only would do this if it is a popular idea?

[ Last edit by Mark August 09, 2006, 06:37 PM ] IP Logged
arka
Quote

Cool thing Mark! Very Happy


Thanks a lot. goodjob
IP Logged
Quote

 clap Great idea!!

I'm considering having a Video sub-forum in Chit Chat to discuss videos but only would do this if it is a popular idea?

Just videos? Maybe just media in general including music?
IP Logged
Quote

Yeah I guess just have it as Media - does YouTube do music as well btw?
IP Logged
Quote

it might not... but we could always embed from other places right? i like this idea!!!
IP Logged
Quote

Only YouTube and if there was demand I could also add Google Video but I don't think any other places would be plausable at the moment.

I could allow people to embed any Flash video/audio but that is an added security risk.
IP Logged
Quote

dont compromise security then...
IP Logged
Quote

YouTube support is crap! :P

When people posted youtube things as links, I used to click on 'em. Now they have them in posts, I can't be bothered watching, I just scroll past them.
IP Logged
Quote

i like em

easy as hell!!  :P
IP Logged
Quote

Yeah, way too easy... people are posting so many videos now I don't watch them any more.
IP Logged
Quote

Grumpy old John.  Wink
IP Logged
Quote

YouTube support is crap! :P

When people posted youtube things as links, I used to click on 'em. Now they have them in posts, I can't be bothered watching, I just scroll past them.

Erm you can just click in the center of the video and it will load up YouTube exactly like before.
IP Logged
Quote

Missed the point entirely, but never mind. Doesn't really matter does it? Wink
IP Logged
Quote

Actually Cate just explained your point and it really doesn't make much sense - there really arent any negatives with embedding YouTube.

At least you get a better idea of what the video is about with the caption so I think it's much better for grumpy people like you.
[ Last edit by Mark August 13, 2006, 12:21 AM ] IP Logged
Quote

Nope, none at all. lol
IP Logged
Pages: [1] 2 Reply