Andy Murray vs Robin Haase, Thursday, Time - 1:00pm BST - Discuss the match
MurraysWorld  >  Playground  >  A Year in the Life of a Murraysworld Member
Pages: 1 [2] 3 4 5 ... 26 Reply

A Year in the Life of a Murraysworld Member

Quote

its like Bridget Jones 3 lol
IP Logged
Quote

Only better! hehe. Just wait til feelings get involved! hehe!
IP Logged
Quote

its like Bridget Jones 3 lol

 Totally! We should turn this into a film  yay
IP Logged
Quote

easy it's only day 2......
IP Logged
Quote

ok..sorry. lol
IP Logged
Quote

i mean wait til day 3 at least!   Whistle
IP Logged
Quote

Totally! We should turn this into a film  yay

I'm sat with popcorn and coke here at the edge of my seat!
IP Logged
Quote

i mean wait til day 3 at least!   Whistle

oh of course!

I'm sat with popcorn and coke here at the edge of my seat!

 lol
IP Logged
Quote

Day 3 - 3/1/2007
Weather- Windy and drizzly and dark
Mood: fine
Rating: 5/10

0400- went to bed after spending the last 6 hours trying to fix someone else's new webcam..... 1100- woken my doorbell and relatives coming in, decide to stay in room with door shut. 1500- mum walks in and switches light on, shouting at me to get up, i oblidge....I get up, put the light off, shut the door and go back to bed for another hour!  cmon yeah yay 1600- get up finally, showered, breakfast, etc etc. Check e-mails and such like, see that Andy has won, Arrange badminton for tomorrow, and then off to work. 1800- Arrive at work, boos leaves to catch bus, move some kegs into cellar, (grrr muscles  Rolling Eyes ), last 3 customers leave, am left alone, have half a bowl of soup, and some rolls, then go on comp. Nothing else will happen today, i shall sit and do sod all, then close up and go home to bed. Excitement huh.
IP Logged
Quote

Love the excitment!
IP Logged
Quote

Something a little more interesting had better happen in your life than waking up at 4 and going to work or this thread is gonna be really boring.
IP Logged
Quote

I didn't sayu have to read it.

Day 4-  4/1/2007
Weather- Drizzly
Mood: Kinda pissed off but ok really
Rating: 6/10

Woke up at 1030- Got ready fo work, and off i went by 1130. Parents dropped my off today! Funess. Work was pretty busy for most of the time. Totally bored though despite the business. Fell out with one of my good friends after she was being silly! Normally i wouldn't mind but this was going too far! So slighty pissed off! Gary was late arriving at work which meant i was late for my badminton game! But never mind! was good fun and we got a few games in! So it was all good! Phoned my dad and said i was getting a lift home with a friend! which was all good! Went out for a few drinks and had a really good time reliving old school memories and discussing old school mates! was great fun! got a lift home as promised and has a good night to amke up fr the crap day!
IP Logged
Quote

Sounds good! Although! There are! A lot of! Exclamation marks! :p
[ Last edit by eira_arian January 05, 2007, 09:53 AM ] IP Logged
Quote

I was drunk at time of posting so that's not too bad an effort Very Happy
IP Logged
Quote

I want a rule against posting while being drunk. Think Like that will happen.
[ Last edit by dentie January 05, 2007, 12:53 PM ] IP Logged
Pages: 1 [2] 3 4 5 ... 26 Reply