Home Search Calendar Help Login Register
Did you miss your activation email?
Andy Murray vs Fabio Fognini, Thursday, Estimated time - 1:45pm BST - Discuss the match
MurraysWorld Discussions  >  General Community  >  Playground  >  How do you feel right now? 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] 2 3 4 ... 1466 Go Down Reply
Author

How do you feel right now?

 (Read 280699 times)
Mark
Murraymaniac
*
Posts: 53,066

Gender: Male
Location: London


How do you feel right now? « on: December 15, 2006, 02:01 PM »
Reply

Excited!

Flying to NI tonight yay



How do you feel right now?
[ Last edit by Mark December 15, 2006, 02:40 PM ] IP Logged
Sir Panda
Murraymaniac
**********
Posts: 31,162

Gender: Male
Location: Right behind you.


Misunderstood genius.

Re: How do you feel right now? « Reply #1 on: December 15, 2006, 03:49 PM »
Reply

You're going over again? Smile  yay

I'm feeling great because it's Friday.  w00t
IP Logged
Mark
Murraymaniac
*
Posts: 53,066

Gender: Male
Location: London


Re: How do you feel right now? « Reply #2 on: December 15, 2006, 03:52 PM »
Reply

You're going over again? Smile  yay

Oh yeah baby! Jumping w00t
IP Logged
bestofbarry
Seed
****
Posts: 4,003

Gender: Male
Location: UK


Re: How do you feel right now? « Reply #3 on: December 15, 2006, 03:55 PM »
Reply

I wonder why your going to N.I? I am feeling pretty chilled actually, doing nothing but watching countdown!
IP Logged
Mark
Murraymaniac
*
Posts: 53,066

Gender: Male
Location: London


Re: How do you feel right now? « Reply #4 on: December 15, 2006, 03:59 PM »
Reply

I wonder why your going to N.I? I am feeling pretty chilled actually, doing nothing but watching countdown!
There is this great place in central Belfast called Wetherspoons, their lasagne is very nice!  Wink and a kiss
[ Last edit by Mark December 15, 2006, 03:59 PM ] IP Logged
bestofbarry
Seed
****
Posts: 4,003

Gender: Male
Location: UK


Re: How do you feel right now? « Reply #5 on: December 15, 2006, 04:01 PM »
Reply

Thats the oddest euthemism for Cate ive heard  Whistle
IP Logged
Mark
Murraymaniac
*
Posts: 53,066

Gender: Male
Location: London


Re: How do you feel right now? « Reply #6 on: December 15, 2006, 04:01 PM »
Reply

Thats the oddest euthemism for Cate ive heard  Whistle
roflmao  Little tongue man
IP Logged
ljsmall
Veteran
******
Posts: 9,721

Gender: Female
Location: Peterhead (near Aberdeen)


It's a Murray Duck!

Re: How do you feel right now? « Reply #7 on: December 15, 2006, 04:04 PM »
Reply

Hmmm, Cate is Lasagne... odd but ok!
IP Logged
Riverman
Veteran
******
Posts: 8,992

Gender: Male


Hello

Re: How do you feel right now? « Reply #8 on: December 15, 2006, 04:05 PM »
Reply

It's cos she's part Italian isn't it...? lol
IP Logged
ljsmall
Veteran
******
Posts: 9,721

Gender: Female
Location: Peterhead (near Aberdeen)


It's a Murray Duck!

Re: How do you feel right now? « Reply #9 on: December 15, 2006, 04:06 PM »
Reply

And hot and cheesy?
IP Logged
Mark
Murraymaniac
*
Posts: 53,066

Gender: Male
Location: London


Re: How do you feel right now? « Reply #10 on: December 15, 2006, 04:06 PM »
Reply

It's cos she's part Italian isn't it...? lol
Ahaha, didn't think of that but lets say so, yeah!  yay
IP Logged
Riverman
Veteran
******
Posts: 8,992

Gender: Male


Hello

Re: How do you feel right now? « Reply #11 on: December 15, 2006, 04:07 PM »
Reply

And hot and cheesy?

 shocking roflmao
IP Logged
ljsmall
Veteran
******
Posts: 9,721

Gender: Female
Location: Peterhead (near Aberdeen)


It's a Murray Duck!

Re: How do you feel right now? « Reply #12 on: December 15, 2006, 04:10 PM »
Reply

and made of tomato...hmm perhaps that's where the similarities end...
IP Logged
Scottie
World No 1
*******
Posts: 10,093

Gender: Male


Re: How do you feel right now? « Reply #13 on: December 15, 2006, 04:30 PM »
Reply

I'm feeling nervous, because I'm playing in a poker tournament for 2000euros on Sunday!
IP Logged
Mark
Murraymaniac
*
Posts: 53,066

Gender: Male
Location: London


Re: How do you feel right now? « Reply #14 on: December 15, 2006, 04:34 PM »
Reply

My arm wasn't feeling too good from an action packed session of MSN Solitaire Showdown...

love that game cmon yeah
[ Last edit by Mark December 15, 2006, 04:34 PM ] IP Logged
Pages: [1] 2 3 4 ... 1466 Go Up Reply 
« previous next »