Home Search Calendar Help Login Register
Did you miss your activation email?
MurraysWorld Discussions  >  General Community  >  Playground  >  What are you doing right now? 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 ... 584 585 586 [587] 588 589 590 ... 639 Go Down Reply
Author Topic: What are you doing right now?  (Read 136063 times)
ProdigyEng
Top Seed
*****
Posts: 6,829

Gender: Male
Location: Manchester


Re: What are you doing right now? « Reply #8790 on: November 30, 2012, 05:53 PM »
Reply

And you'll probably be able to watch Tennis on the Kindle Fire HD!


Well I was out at the Manchester Christmas Markets earlier, and now I'm snuggled up in bed using a hack to get multiple 48 hour xbox live gold codes lol
IP Logged
scotnadian
World No 1
*******
Posts: 11,190

Gender: Female
Location: Toronto, Canada (ex Aberdeen, Scotland)


You (still) ain't seen nothing yet..

Re: What are you doing right now? « Reply #8791 on: December 06, 2012, 04:09 PM »
Reply

Packing my suitcase. Flying to NYC tomorrow, staying a couple of days, then off to cruise the Bahamas.
Sorry... sorry
But I'm so looking forward to it.  cmon yeah
IP Logged
robbie
Top Seed
*****
Posts: 6,105



Re: What are you doing right now? « Reply #8792 on: December 06, 2012, 06:53 PM »
Reply

^ ban..I'm sooooooo jealous........have yerself a great time hug
IP Logged
Littlebuddha
Seed
****
Posts: 3,346


Re: What are you doing right now? « Reply #8793 on: December 06, 2012, 07:37 PM »
Reply

Hope you have a nice trip. I would love to go shopping in New York. Hope you have good weather for your cruise. It is freezing in Scotland -2C and we have had some snow more expected at the weekend.
IP Logged
angiebabez
Top Seed
*****
Posts: 5,892

Location: glasgow


Andy Murray Wimbledon Champion 2013

Re: What are you doing right now? « Reply #8794 on: December 06, 2012, 09:21 PM »
Reply

 thumb up thumb up
Packing my suitcase. Flying to NYC tomorrow, staying a couple of days, then off to cruise the Bahamas.
Sorry... sorry
But I'm so looking forward to it.  cmon yeah
Packing my suitcase. Flying to NYC tomorrow, staying a couple of days, then off to cruise the Bahamas.
Sorry... sorry
But I'm so looking forward to it.  cmon yeah
you lucky beggar sounds fabulous have a ball
IP Logged
ally
Challenger Level
**
Posts: 912

Gender: Female
Location: Glasgow


Re: What are you doing right now? « Reply #8795 on: December 06, 2012, 10:29 PM »
Reply

Sunshine and heat - not jealous at all!  Have a wonderful time.
IP Logged
scotnadian
World No 1
*******
Posts: 11,190

Gender: Female
Location: Toronto, Canada (ex Aberdeen, Scotland)


You (still) ain't seen nothing yet..

Re: What are you doing right now? « Reply #8796 on: December 06, 2012, 10:51 PM »
Reply

Thanks for the good wishes. Just finished packing.

Sunglasses..boots..booze..book..bikini..sunscreen ..snorkel & flippers...
Done! Very Happy


* packed.jpg (880.31 KB, 2888x2267 - viewed 60 times.)
IP Logged
Grabcopy
Top Seed
*
Posts: 6,571

Gender: Male
Location: Catatonia


I know I'm paranoid. But am I paranoid enough?

Re: What are you doing right now? « Reply #8797 on: December 06, 2012, 11:18 PM »
Reply

I was out at the Manchester Christmas Markets earlier

Was there last week. Very atmospheric.
IP Logged
Bevc
Murraymaniac
**********
Posts: 35,111

Gender: Female
Location: Cambridge - New Zealand


I'd give up chocolate but I'm no quitter!

Re: What are you doing right now? « Reply #8798 on: December 07, 2012, 12:27 AM »
Reply

Thanks for the good wishes. Just finished packing.

Sunglasses..boots..booze..book..bikini..sunscreen ..snorkel & flippers...
Done! Very Happy

lol

Have fun! yay  Be careful in those waters - been watching Discovery channel this week nervous
IP Logged
Caz
Murraymaniac
**********
Posts: 20,456


I'd like to be the good person my dog thinks I am!

Re: What are you doing right now? « Reply #8799 on: December 07, 2012, 06:05 AM »
Reply

lol

Have fun! yay  Be careful in those waters - been watching Discovery channel this week nervous
  lmao Don't worry about Scot Bev........She is one tough cookie!
IP Logged
Caz
Murraymaniac
**********
Posts: 20,456


I'd like to be the good person my dog thinks I am!

Re: What are you doing right now? « Reply #8800 on: December 07, 2012, 06:07 AM »
Reply

Packing my suitcase. Flying to NYC tomorrow, staying a couple of days, then off to cruise the Bahamas.
Sorry... sorry
But I'm so looking forward to it.  cmon yeah
Hope you have a great time Linda and if you do meet a Great White.........just punch him on the nose!  hug
IP Logged
tomthoms
Murraymaniac
**********
Posts: 20,273

Gender: Male
Location: Kapiti Coast, New Zealand.


Re: What are you doing right now? « Reply #8801 on: December 08, 2012, 05:56 AM »
Reply

Hope you have a great time Linda and if you do meet a Great White.........just punch him on the nose!  hug

Just spear it to death with the heels of your flippers.
IP Logged
Littlebuddha
Seed
****
Posts: 3,346


Re: What are you doing right now? « Reply #8802 on: December 08, 2012, 12:38 PM »
Reply

I have just downloaded a great CD. It is called Amore by Andrea Bocelli perhaps not to the young ones taste on MW but he has a beautiful voice. He sings in Italian, Spanish, and English. A beautiful CD which I am sure I will play a lot of times.
IP Logged
Sabine
Veteran
******
Posts: 7,830

Gender: Male


You mesmerize me, Andy

Re: What are you doing right now? « Reply #8803 on: December 08, 2012, 01:34 PM »
Reply

Thanks for the good wishes. Just finished packing.

Sunglasses..boots..booze..book..bikini..sunscreen ..snorkel & flippers...
Done! Very Happy

Hey Linda, if you don't mind me asking, what book is that??? :P
IP Logged
Bevc
Murraymaniac
**********
Posts: 35,111

Gender: Female
Location: Cambridge - New Zealand


I'd give up chocolate but I'm no quitter!

Re: What are you doing right now? « Reply #8804 on: December 10, 2012, 12:01 AM »
Reply

I have just downloaded a great CD. It is called Amore by Andrea Bocelli perhaps not to the young ones taste on MW but he has a beautiful voice. He sings in Italian, Spanish, and English. A beautiful CD which I am sure I will play a lot of times.

I have the best of on my computer at work - I've had him on this morning.  It's the least I can do to for my work colleagues Very Happy
IP Logged
Pages: 1 ... 584 585 586 [587] 588 589 590 ... 639 Go Up Reply 
« previous next »