MurraysWorld  >  Playground  >  Read-the-Round  >  ATP Paris: Matchday 5
Pages: 1 ... 8 9 10 [11] 12 13 Reply

ATP Paris: Matchday 5

Quote

When matchday 6 be up?

roflmao You ask that everyday.

This is the game Haas will need to win... The last game!! Come on!
IP Logged
Quote

3 match points. Little tongue man
IP Logged
Quote

roflmao You ask that everyday.

This is the game Haas will need to win... The last game!! Come on!


Yeah, that is because it take ages to be put up. :P
IP Logged
Quote

GSM Haas!!!

tango tango tango tango tango tango  w00t w00t w00t

 cmon yeah cmon yeah cmon yeah cmon yeah cmon yeah cmon yeah cmon yeah cmon yeah

 yay yay yay yay yay yay yay yay yay yay

 Little tongue man Little tongue man Little tongue man Little tongue man Little tongue man Little tongue man Little tongue man Little tongue man Little tongue man
[ Last edit by Sir Panda November 03, 2006, 09:51 PM ] IP Logged
Quote

BUGGER.

*not a happy bunny..........*

Neutral


Yeah, that is because it take ages to be put up. :P

Not our fault Sam. The tournament organisers still dont have it up on the official website.
[ Last edit by top_spin November 03, 2006, 09:52 PM ] IP Logged
Quote

Dance a little dance... dance Make a little love. *Insert own emoticon* GET DOWN TONIGHT!

mexicanwave I'm sooo happy now!
IP Logged
Quote

Yeah, that is because it take ages to be put up. :P

Of course... It's being ran by the noob team of MW. Wink
IP Logged
Quote

You don't need to rub it in, you know.  hammer lol
IP Logged
Quote

You don't need to rub it in, you know.  hammer lol

Safin loses. haha
IP Logged
Quote

Current Standings

invisibleman18 - 24
top_spin - 24
dentie - 24


Speedy Hawk - 22
rochelle - 22
Sir Panda - 22

Allan - 21
MurrayMountain91 - 21

rafa - 19

Banannie - 17
netcord - 17
davidB - 17

murrays_mint - 11

wotnopimms - 7

JohnW - 5
[ Last edit by top_spin November 03, 2006, 10:00 PM ] IP Logged
Quote

You don't need to rub it in, you know.  hammer lol

I'm sure Cate and Julia would be doing the same as us. Wink

 cmon yeah
IP Logged
Quote

Lalalalalalalalalala. yay

I'm sure Cate and Julia would be doing the same as us. Wink

 cmon yeah

So would Sam. She's equally mean. Wink
IP Logged
Quote

Cate? You have '2/4 matches' in your post. All the matches have been completed. Wink
IP Logged
Quote

Safin loses. haha

Right then, next time you get it wrong and I get it right and I promise you that I will be doing haha to you.
lol Whistle
IP Logged
Quote

Right then, next time you get it wrong and I get it right and I promise you that I will be doing haha to you.
lol Whistle


You won't have to because that will never happen. haha Wink
IP Logged
Pages: 1 ... 8 9 10 [11] 12 13 Reply