Andy Murray vs Teymuraz Gabashvili, Time - 12:30am BST tonight - Discuss the match

MurraysWorld  >  Playground  >  Read-the-Round  >  Miami Masters: Matchday 2
Pages: 1 [2] Reply

Miami Masters: Matchday 2

Quote

Of course you can join in Graham. Unfortunately, I can't accept your finals prediction as it has to be submitted before the deadline of the first matchday. Smile

IP Logged
Quote

Damn, too late...
Couldn't the rules be changed so that you can enter predictions until a bit later, as these night matches are really annoying and I don't get a chance to log on until around 5...

Crap isn't it? I had to come on during my lunch break.
IP Logged
Quote

yeah what time does play start 2day ? im sure it is later than 4pm

these are really inconvenient times due to college etc , i no its not your fault, but is there a way you could change the deadline time ?
IP Logged
Quote

I always said they should have the time an hour before play starts on the first match of the day. This rule could be changed to an hour before play starts on the first match we have selected..... It might make it easier for everyone. And it really doesn't cahnge anything. Fair enough if some of them start at 4PM GMT. But I don't think they do....

IP Logged
Quote

NO WAY! Cate picking henman! You do know canas has a 5-1 head to head right lol


I have faith in the big-toothed little chickenboy Wink
IP Logged
Quote

Korolev wins in 2
Spadea wins in 2




Standings - 2/5 matches played

nkp2 - 5


netcord - 4

Sir Panda - 3
Ganou - 3
davidB - 3
invisibleman18 - 3
top_spin - 3
Allan - 3
rafa - 3
crookshanks - 3

dentie - 2

gjr - 1
[ Last edit by rafa March 23, 2007, 12:57 AM ] IP Logged
Quote

Tim is actually doing alright, he's a set and a break up  shocking
IP Logged
Quote


Korolev won in 2
Spadea won in 2
Kim won in 3
Querrey won in 3




Standings - 4/5 matches played

nkp2 - 7


netcord - 5
Ganou - 5
rafa - 5
Sir Panda - 5
Allan - 5
invisibleman18 - 5

davidB - 4
top_spin - 4

crookshanks - 3
dentie - 3

gjr - 2

wotnopimms - 1
IP Logged
Quote

Korolev won in 2
Spadea won in 2
Kim won in 3
Querrey won in 3
Canas won in 3    search me  (3-6 6-2 6-1)




Standings - 5/5 matches played

nkp2 - 7
netcord - 7
Allan - 7


Ganou - 6
Sir Panda - 6
top_spin - 6

rafa - 5
invisibleman18 - 5

davidB - 4
dentie - 4

crookshanks - 3

gjr - 2

wotnopimms - 1
IP Logged
Quote

Oh dear... lol How does Gogsy do this? pullhair
IP Logged
Quote

Plans for kicking my butt are failing Dana eh.....  Whistle



haha
IP Logged
Quote

I can still take you... Once I'm fully rested there will be some arse kicking. :p
IP Logged
Quote

Oh dear... lol How does Gogsy do this? pullhair

Long way to go, Dana...Mwoahahaha hug
IP Logged
Pages: 1 [2] Reply