Andy Murray vs Joao Sousa, Thursday, Estimated time - 3:30pm BST - Discuss the match
MurraysWorld  >  Tennis Talk  >  Aberdeen Cup 2006
Linked Events
  • Aberdeen Cup: November 25, 2006
  • Aberdeen Cup: November 26, 2006
Pages: 1 ... 18 19 20 [21] 22 23 24 25 Reply

Aberdeen Cup 2006

Quote

Yep. yes

So that means Scotland have already won, even though there are matches left?
[ Last edit by JohnW November 26, 2006, 06:42 PM ] IP Logged
Quote

Another point to Scotland.  cmon yeah Well done Team Murray!
IP Logged
Quote

Scotland win again! woohoo
IP Logged
Quote

Wow... not quite as tight as last year....

But meh.... well done Scotland yes
IP Logged
Quote

I'm off to celebrate in the tequila thread. roflmao
IP Logged
Quote

So how many people are going again next year? Smile

i think me and you andrew will definitely be going next year

well done scotland!!  yay
IP Logged
Quote

Well that was quite a pathetic tournament.  Not only was it one sided but we couldn't even watch them loose.
IP Logged
Quote

hey , this is random but does anyone know what the volcano in Edinburgh is called /
IP Logged
Quote

Arthur's Seat?  Think
IP Logged
Quote

Arthur's Seat?  Think

did you google that ? or do u know that ? i couldnt find it via google
IP Logged
Quote

I think I know that. It's where the castle is, isn't it?
IP Logged
Quote

http://en.wikipedia.org/wiki/Arthur's_Seat,_Edinburgh
IP Logged
Quote

Some 320 million years ago, the cores of several volcanic vents in the area cooled and solidified to form tough basalt volcanic plugs, then, during the last ice age, glaciers eroded the area, exposing the plug as a rocky crag to the west, and leaving a tail of material swept to the east. At the same time, the glacier gouged out ground to each side, leaving the ravine of the Grassmarket and Cowgate to the south, and the swampy valley of the Nor Loch to the north. The resulting crag and tail landform now forms the Castle Rock, and the narrow steep sided ridge which the Royal Mile follows. The ridge declines in height over a mile, meeting general ground level at Holyrood.
IP Logged
Quote

awww thanks andrew and john  hug

my sister is doing a quiz at uni and txt me and asked me 2 find out for her lol.. its cheating but she said that everyone else does it , so thank you
IP Logged
Quote

Sorry for interrupting the Geography lesson, lol, but here are my photos from last night.

Enjoy. Very Happy

Caoimhe and myself getting ready to go, sporting our hoodies.




Some future stars..






Greg & Katie


James


Our first sight of the Murray brothers.


Team Scotland




Jamie


James


The roses that Greg received from a fan, lol!










Caoimhe wanted her finger in a picture with Jamie...so here it is!
















Greg's shirt change..


On my way up to get Andy's autograph.




My last glimpse of Andy.
[ Last edit by ~Lola~ November 26, 2006, 09:01 PM ] IP Logged
Pages: 1 ... 18 19 20 [21] 22 23 24 25 Reply